30 marca 2015

[Violetta Live] Relacja z Koncertu!

Dziś przychodzę do was z relacją ze wczorajszego koncertu w Łodzi.Miłego czytania!






#LISTA_PIOSENEK 

Mogliśmy usłyszeć listę przebojów z wszystkich trzech sezonów.Było ich ok. 30 a tak się przedstawia:

1.En Gira
2.Tienes el talento
3.Euforia
4.Habla si puedes
5.Podemos
6.Are you ready for the ride
7.alcancemos las estrellas
8.Voy por ti (akustycznie)
9.Voy por ti
10.Underneath it all
11.Luz,camera,accion
12.Codigo Amistad
13.Entre dos mundos
14.Peligrosamente Bellas
15.Veo veo
16.Yo soy asi
17.Super creativa
18. Te esperare
19. Como quieres
20.Salta
21.ser quien soy
22.on beat
23.juntos somos mas
24.soy mi mejor momento (akustycznie)
25.Soy mi mejor momento
26.ser mejor
27. en gira
28. te creo
29.en mi mundo
30. libre soy

#AKCJE

Jak wiecie blog Violetta Polska organizował akcje koncertowe.Jeśli mogę,wypowiem się o tych co były na 14:30.

-EN MI MUNDO PO POLSKU

W tej akcji chodziło o to aby cała arena zaśpiewała refren piosenki po polsku.Według mnie akcja nie wypaliła.Nie było słychać tego wcale.

-LATARKI Z TELEFONÓW

Tu był bardzo dobry efekt.Cała arena zapaliła swoje latarki z telefonów.Martina się ucieszyła.Był piękny efekt.

#SKLEPIKI

Mogliśmy także kupić pamiątki takie jak :
-koszulki [100/150 zł]
-plakaty [20 zł]
-torby
-opaski na np. klucze
-flagi [50 zł]
-zabaweczki tsum tsum [25 zł]
-zeszyty/pamiętniki

Ceny były od 20 zł do 150 zł. Ja zakupiłam flagę.

#ZDJĘCIA

 Najlepszą pamiątką będą zdjęcia.Ja zrobiłam ich dużo,mniej więcej z każdej piosenki jedno.















PRZYPOMNĘ ŻE BILETY MOŻNA KUPIĆ JESZCZE NA KRAKÓW I WARSZAWĘ.PODOBAŁA SIĘ WAM SIĘ RECENZJA?













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wasze komentarze to źródło informacji dla mnie.Dlatego komentujcie,piszcie swoje opinie.Przyjmę każdą krytykę,więc nie bój się każdy ma prawo do swojego zdania.Dziękuję za każdy komentarz :)